بررسی رابطه هوش هیججانی و خود کارامدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش اموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوش هیججانی و خود کارامدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش اموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوش هیججانی و خود کارامدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش اموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش هیججانی و خود کارامدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش اموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوش هیججانی و خود کارامدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش اموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف مقاله حاضر بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گالیکش می باشد . پژوهش به شیوه توصیفی (همبستگی) انجام شد . جامعه آماری پژوهش شاملدانش آموزان دختر پایه اول متوسطه دوم به تعداد ۳۱۰نفر بود . نمونه آماری پژوهش بر اساس فرمول کوکران ۱۷۱نفر برآورده شده است . روش نمونه گیری به صورت خوشه ای چند مرحله ای می باشد . جمع آوری داده ها و اطلاعات از طریق پرسشنامه هوش هیجانی سیبر یا شیرینگ ( )۱۹۹۹و خودکارآمدی شرر و شادکامی آکسفورد ( )۱۹۸۹صورت گرفت . برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spssآزمون کولموگروف ـ اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن دادهها و شاخص های آمار استنباطی از جمله ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری و تحلیل واریانس استفاده شد . نتایج نشان داد بین هوش هیجانی و شادکامی رابطه معنادار وجود دارد . همچنین بین خودکارآمدی و شادکامی رابطه معنادار وجود دارد که باافزایش و کاهش خودکارآمدی میزان شادکامی افزایش ویا کاهش مییابد . نتایج حاصل از رگرسیون نشان داد که بین متغیرهای هوش هیجانی ، خودکارآمدی و شادکامی دانش آموزان رابطه خطی وجود دارد و خودکارآمدی قدرت پیشبینی و تبیین شادکامی دانش آموزان را دارا می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.