بررسی رابطه میان میزان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان در بازار حسابرسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان میزان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان در بازار حسابرسی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان میزان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان در بازار حسابرسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان میزان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان در بازار حسابرسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان میزان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان در بازار حسابرسی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی ثبات یا وفاداری میان رابطه حسابرس- ارباب رجوع است. این بررسی ارتباط میان حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتری را مورد کاوش و بررسی قرار میدهد بویژه اینکه نشان میدهد که ایا پرداخت حق الزحمه کمترتوسط ارباب رجوعان در صنایع مربوط به انها باعث وفاداری بیشتر آنان میگردد یا خیر.در بازار رقابتی جدید یکی از مهم ترین فاکتور ها برای شرکت های حسابرسی قیمت مناسب حق الزحمه ها در جهت ادامه ی حیات آن ها دربازار جهانی روبه رشد است. بسیاری از تحقیقات پیشین نشان داده که بین حق الزحمه حسابرسی و وفاداری مشتریان مربوطه ارتباط ویژه ای وجود دارد. وضعیت کنونی ایران در بازار رقابتی و اقتصاد رو به پیشرفت آن، شرکتهای حسابرسی را بـر آن داشـته اسـت کیفیت را در ارائه خدمات و فعالیتهای صحیح و مناسب در قالب هزینه های به صرفه برای مشتریان ارتقا بخشند تا بتوانند پا به عرصه بازار رقابت گذارند. از این رو، برای افزایش وفاداری مشتریان خود به ابزارهای اثربخشی نیاز دارند که یکی از آنها حق الزحمه مناسب است. در این تحقیق به بررسی رابطه میان حق الزحمه شرکتهای حسابرسی و وفاداری مشتریان به آنها خواهیم پرداخت. بررسی های انجام شده نشان میدهد که حق الزحمه مناسب حسابرسی تاثیر چشمگیری بر میزان وفاداری مشتریان به شرکتهای حسابرسی آنها دارد.بررسی های بیشتر حاکی از آن است که میزان وفاداری مشتریانی که حق الزحمه بیشتری نسبت به سایر مشتریان همان صنعت میپردازند، با افزایش مقدار حق الزحمه های حسابرسی تحت تاثیر بیشتر ی قرار میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.