بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش ( مورد: مدیران هنرستان های آموزش وپرورش شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش ( مورد: مدیران هنرستان های آموزش وپرورش شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش ( مورد: مدیران هنرستان های آموزش وپرورش شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش ( مورد: مدیران هنرستان های آموزش وپرورش شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش ( مورد: مدیران هنرستان های آموزش وپرورش شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش در بین مدیران (مرد) هنرستانهای آموزش و پرورش شهر تهران ا نجام شده است. روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع توصیفی – همبستگی که در آن ۶۶نفر از مدیران باروش نمونه گیری تصادفی انتخاب و برای گردآوری داده ها از دو پرسشنامه مدیریت دانش، و پرسشنامه توسعه منابع انسانی استفاده شده است. داده های تحقیق پس از گردآوری براساس سوالات پژوهش و با استفاده از روش همبستگی پیرسون، آزمون tبرای گروه های مستقل، و رگرسیون گام به گام تحلیل شده اند. نتایج بدست آمده گویای آن بود که: -۱مقدار tحاصل برای متغیرهای پژوهش (مدیریت دانش و توسعه منابع انسانی)و زیر عامل های تحلیل نیازهای آموزشی (آموزش توجیهی)، توسعه مسیر شغلی کارکنان (ارتباطات)، تخصیص منابع، پایش، ارزشیابی(بهبود) در سطح ۵/۵۰معنادار می باشد -۲بین متغیرهای توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش رابطه مثبت وجود دارد. -۳بین متغیرهای تحلیل نیازهای آموزشی(آموزش توجیهی)، توسعه مسیر شغلی کارکنان (ارتباطات)، تخصیص منابع، پایش، ارزشیابی(بهبود) و مدیریت دانش رابطه مثبت وجود دارد. -۴نتایج رگرسیون گام به گام بیانگر این است که به ترتیب اولویت متغیرهای تحلیل نیازهای آموزشی (آموزش توجیهی)، توسعه مسیر شغلی کارکنان (ارتباطات)، تخصیص منابع، پایش، ارزشیابی (بهبود) به عنوان ابعاد توسعه منابع انسانی می تواند مدیریت دانش را پیش بینی کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.