بررسی رابطه بین هراس اجتماعی، اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هراس اجتماعی، اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هراس اجتماعی، اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هراس اجتماعی، اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هراس اجتماعی، اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هراس اجتماعی ،اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی می باشد . جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان قایناتدر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ می باشند که از بین آن ها تعداد ۱۳۰ دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی انتخابت شدند . روش پژوهش ، از نوع همبستگی می باشد . برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه های اضطراب امتخان ساراسون و هراس اجتماعی کانور استفاده شد . جهت اندازه گیری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از نمرات ریاضی پایان نیم سال اول تحصیلی آن ها استفاده گردید . جهت تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفادهشد . نتایج این پژوهش نشان داد که بین هراس اجتماعی با اضطراب امتحان، هراس اجتماعی با پیشترفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد ولی بین اضطراب امتخان و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی داری وجود ندارد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.