بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با وفاداری مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و با وفاداری مشتریان در بین مشتریان بانک ملی شهرستان آبدانان می باشد و با توجه به اینکه تعداد آنها نا محدود می باشد با روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول نمونه گیری نا محدود کوکران تعداد ۳۸۴نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. ابزار گردآوری در این تحقیق پرسشنامه استاندارد می باشد. جهت تعیین روایی پرسشنامه از روایی صوری استفاده شد. جهت سنجش پایایی آزمون، پس از انجام یک مطالعه مقدماتی و تعیین واریانس سؤالات، ضریب آلفای کرونباخ مورد محاسبه قرار گرفت که ضریب حاصله برابر ۰/۸بوده است. همچنین برای نمایش یافته های آن از روش آمار استنباطی استفاده می شود. در ابتدا نرمال بودن یا نبودن داده ها را بااستفاده از روش اسمیرنف وگلموگروف بررسی خواهیم کرد. این تحقیق دارای سه فرضیه می باشد که با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل مشخص شد که بین مسئولیت اجتماعی با کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مشتری، همچنین بین رضایت مشتری با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.