بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نهایت بقای سازمان را تضمین نمود. از این رو در این تحقیق، رابطه بین ابعاد و متغیرهای بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات که از عوامل اثرگذار بر رضایت مشتریهستند مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق از نظر ماهیت و هدف کاربردی است؛ از نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی و پیمایشی است.به منظور دستیابی به اهداف تحقیق پرسشنامه ای با ۲۴سوال طراحی و در شعب اعتباری قرض الحسنه ولیعصر(عج) در تهران توزیع گردید. داده های مربوطه به کمک نرم افزار های SPSSو لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. ابتدا پایایی و روایی سوالات پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت و سپس روابط بین امنیت شغلی، آموزش و انگیزش که از مؤلفه های بازاریابی داخلی هستند با رضایت مشتری با در نظر گرفتن متغیر میانجی رضایت شغلی مورد بررسی قرار گرفت.از طرفی رابطه کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با رضایت آنان نیز آزمون شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.