بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
مدیریت فراگردبه کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده است که از طریق برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت می پذیرد. تحقیق حاضر به بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان می پردازد. روش بکارگرفته شده این تحقیق، تحقیق توصیفی است. زیرا در این تحقیق در پی کشف و توضیح روابط، همبستگی ها، آزمون فرض ها و پیش بینی رویدادها نیستیم بلکه سعی می کنیم در این تحقیق ابتدا به جمع آوری اطلاعات واقعی و مفصل از مدیریت می پردازیم و سپس به شناسایی و بررسی مسائل شرایط و قایع جاری آن می پردازیم و نهایتا پیشنهاد خود را ارائه می دهیم. و نیز جامعه آماری این تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی به صورت قرعه کشی برای انتخاب نمونه استفاده می شود و تعداد آن ۱۰۰ نفر می باشد. و روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق روش کتابخانه ای و پرسشنامه ای می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.