بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مدیریت فراگردبه کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده است که از طریق برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت می پذیرد. تحقیق حاضر به بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان می پردازد. روش بکارگرفته شده این تحقیق، تحقیق توصیفی است. زیرا در این تحقیق در پی کشف و توضیح روابط، همبستگی ها، آزمون فرض ها و پیش بینی رویدادها نیستیم بلکه سعی می کنیم در این تحقیق ابتدا به جمع آوری اطلاعات واقعی و مفصل از مدیریت می پردازیم و سپس به شناسایی و بررسی مسائل شرایط و قایع جاری آن می پردازیم و نهایتا پیشنهاد خود را ارائه می دهیم. و نیز جامعه آماری این تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی به صورت قرعه کشی برای انتخاب نمونه استفاده می شود و تعداد آن ۱۰۰ نفر می باشد. و روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق روش کتابخانه ای و پرسشنامه ای می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.