بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظرکارکردگرایی ، ساختار گرایی و تعامل گرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظرکارکردگرایی ، ساختار گرایی و تعامل گرایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظرکارکردگرایی ، ساختار گرایی و تعامل گرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظرکارکردگرایی ، ساختار گرایی و تعامل گرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظرکارکردگرایی ، ساختار گرایی و تعامل گرایی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تطبیقی تحلیلی برنامه درسی پنهان در ارتباط با تربیت شهروندی از منظر کارکردگرایی، ساختارگرایی و تعامل گرایی است. اهداف تشکیل دهنده هر دیدگاه و شباهت ها و تفاوت های موجود نیز پس از همجواری و مقایسه طبق روش بردی بیان شده اند. نوع روش کاربردی و روش آن توصیفی تطبیقی با استفاده از تحلیل اسناد و طبق الگوی چهارمرحله ای بردی شکل گرفته. در جمع آوری اطلاعات به روش کتابخانه ای، و روش اسنادی شامل استفاده از(نشریات، مقالات،بانکهای اطلاعاتی) و … عمل شده. جامعه آماری در این پژوهش از مهمترین دیدگاه های موجود بر اساس اهداف این تحقیق سه دیدگاه کارکردگرایی، ساختارگرایی، و تعامل گرایی انتخاب شده اند. بنابراین نمونه گیری به شکل انتخابی است، نمونه وجامعه نیز یکی است. نتایج حاکی اند از: کارکردگرایی: بر اساس این دیدگاه مدارس در حفظ نظم و ثبات اجتماعی ایفای نقش می کنند. ساختارگرایی: نیز با این موضوع که آموزش یک فرآیند اجتماعی کردن است که از طریق آن ارزش ها انتقال داده می شود و هنجارهای حاکم بر سازمان مدارس و کلاس های درس این ارزش ها را منعکس می کنند، موافق می باشند. تعامل گرایان بر آنچه که در مدرسه و در کلاس درس روی می دهد تاکید می ورزند. از منظر آنها مهمترین هدف مطالعه دستیابی به شیوه ای است که افراد فعالانه دنیایشان را بر مبنای فعالیت های روزمره استوار گردانند. بنابراین شباهت ها و تفاوت ها نیزمطابق روش بردی در ادامه بیان شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.