بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

آهنگ فزاینده تغییر و مفهوم مزیت رقابتی زودگذر به ایجاد مدل های موضع یابی استراتژیک پویا منجر شده است. سازمان ها نیازمند طراحی و اتخاذ استراتژی هایی هستند که بتواند آن ها را در بهبود عملکردشان یاری رسانند زیرا در چنین محیطرقابتی، سازمان هایی قادر به بقا هستند که از گردونه رقابت جا نمانده و خود را با شرایط متغیر و پویای بازار رقابتی؛ همگام نمایند اما ازآنجاکه هیچ سازمانی نمی تواند منابع نامحدود داشته باشد، استراتژیست ها باید در این مورد که کدام یک ازاستراتژی های مختلف می توانند بیشترین منفعت را به سازمان برسانند، تصمیم گیری نمایند. بررسی تاثیر چنین اقداماتی بر عملکرد سازمان ها، توسط مدیران بازاریابی؛ امری ضروری محسوب می شود و مدیران استراتژیک بازاریابی که در خط اول تماس با مشتری قرار دارند، با شناخت موقعیت ها و فرصت ها می توانند در بهبود نتایج عملکردی سازمان نقش بسیار مهمی داشته باشد. با توجه به آنچه که گفته شد، هدف این پژوهش نیز بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایجعملکرد بانک ملت استان گلستان می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع هدف کاربردی و از نوع گردآوری داده ها توصیفی انوع پیمایشی می باشد. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش و جمع آوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد منون وهمکاران( )۱۹۹۹استفاده شد که روایی پرسشنامه بر اساس روایی محتوا تایید شد. همچنین مقادیر ضریب آلفای کرونباخ تمامی متغیرهای پژوهش بالاتر از ۰/۷به دست آمد که بیانگر پایایی مناسب پرسشنامه است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شاغل در شعب مختلف بانک ملت استان گلستان درنظر گرفته شده است. با توجه به اینکه حجم جامعه آماری ۴۹۱نفر می باشد، حجم نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان برابر با ۲۱۷نفر تعیین گردید. آزمون آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیلداده های پژوهش تحلیل مسیر است که برای اجرای آن از نرم افزار SPSSاستفاده شد نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده های پژوهش نشان می دهد که در فرضیه ی اول برخی از مولفه های پیش نیاز تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر مولفه های مدیریت استراتژیک بازاریابی مثبت و معنادار و برخی بی معنا می باشند ودر فرضیه ی دوم نیز به همین صورت برخی مولفه های مدیریت استراتژیک بازاریابی بر مولفه های نتایج عملکرد بانک ملت استان گلستان معنادار و برخی بی معنا هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.