ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان طلافروشی شهر کاشان بر اساس مدل سروکوال است. تحقیق حاضر کاربردی و روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی –استنباطی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری موردمطالعه در این تحقیق، کلیه افرادی است که حداقل یکبار از طلافروشی های شهر کاشان خدمات گرفته اند. نمونه آماری در این پژوهش ۱۵۰نفر از مشتریان طلافروشی های شهر کاشان است. روش نمونه گیری در این پژوهش به صورت نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، روش کتابخانه ای و میدانی می باشد. ابزارجمع آوری اطلاعات در این مطالعه پرسشنامه می باشد. در این تحقیق، پرسشنامه شامل ۲۵سؤال درخصوص کیفیت خدمات با توجه به ابعاد متفاوت می باشد. پرسشنامه بنا بر تحقیقات محققین از اعتباربالایی برخوردار بود و پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۷۸به دست آمد. به منظور تجزیه وتحلیل دادهها ابتدا پرسشنامه بین نمونه آماری منتخب پخش شد. سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه وارد برنامه spssشد. سپس آزمون های آماری روی این دادهها انجام گرفت. نتایج آماری نشان داد که بین وضعیت موجود و مطلوب خدمات ارائه شده توسط طلافروشی های شهر کاشان ازلحاظ ابعاد موارد ملموس خدمات، قابلیت اعتماد خدمات، پاسخگویی، قابلیت اطمینان خدمات، همدلی خدمات و بهای خدمات ازنظر مشتریان تفاوت وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.