ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر ارزیابی درونی گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان بوده است. جامعه آماری پژوهش جمعا بالغ بر ۲۰۸نفر بوده است. در این پژوهش از روش های نمونه گیری سرشماری کامل و هدفمند استفاده شده است. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه ی پژوهشگر ساخته،چک لیست و روش به کار گرفته شده،روش توصیفی-مقطعی می باشد. این پژوهش با استفاده از الگوی اعتبارسنجی در ۷گام با ۴ عامل(مدیرگروه،اساتید،دانشجویان و دانش آموختگان) و ۶ ملاک و ۱۵۰نشانگر به ارزیابی درونی گروه مذکور پرداخته شده است . مدیر گروه علوم تربیتی ملاک مدیریت و سازماندهی را نسبتا مطلوب و ملاک منابع آموزشی را نسبتا مطلوب ارزیابی کرد و اساتید گروه ملاک اهداف و رسالت ها را نامطلوب اما فرآیند یاددهی یادگیری را مطلوب ارزیابی نمودند. همچنین اساتید گروه ملاک مدیریت سازمانی را مطلوب،اما ملاک منابع آموزشی را نامطلوب ارزیابی کرده اند. دانشجویان گروه،فرآیند یاددهی یادگیری را مطلوب و ملاک منابع آموزشی را نسبتا مطلوب ارزیابی کرده اند. دانش آموختگان گروه ملاک های کارآیی دوره و آثار علمی و پژوهشی را نسبتا مطلوب ارزیابی کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.