ارزیابی استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر( )TQMبا روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیفازی ) (F. AHPو ارزیابی جامع فازی )(FCE(مطالعه موردی: سازمان فروش شرکت ایران خودرو)۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر( )TQMبا روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیفازی ) (F. AHPو ارزیابی جامع فازی )(FCE(مطالعه موردی: سازمان فروش شرکت ایران خودرو)۱ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر( )TQMبا روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیفازی ) (F. AHPو ارزیابی جامع فازی )(FCE(مطالعه موردی: سازمان فروش شرکت ایران خودرو)۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر( )TQMبا روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیفازی ) (F. AHPو ارزیابی جامع فازی )(FCE(مطالعه موردی: سازمان فروش شرکت ایران خودرو)۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر( )TQMبا روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیفازی ) (F. AHPو ارزیابی جامع فازی )(FCE(مطالعه موردی: سازمان فروش شرکت ایران خودرو)۱ :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

سازمان های امروزی برای موفقیت در رقابت، باید رضایت مشتریان را جلب نمایند و این امر زمانی میسراست که با تکنیک های علمی از جمله TQMخود را همسو نماید. هدف این پژوهش ارزیابی میزان آمادگی پیادهسازی TQMدر سازمان فروش شرکت ایران خودرو می باشد تا با مطرح کردن اصول کیفیت دراین بخش بتوان فرایند ارائهی خدمات را بهبود داد و رضایت مراجعان را تامین کند. در این پژوهش علاوه بر شاخصهای ۸گانه ،TQMشاخص مدیریت پروژه نیز به عنوان شاخصهای ارزیابی مطرح که از نوآوری پژوهش حاضر می باشد. سپس با طراحی پرسش نامه مقایسات زوجی و با نظرات خبرگان سازمان فروش شرکت ایران خودرو میزان اهمیت هر یک از شاخصهای ارزیابی با روش .F AHPمشخص و در ادامه با استفاده از روش FCEمیزان آمادگی سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با روش F. AHPنشان داد که شاخص حمایت و رهبری مدیریت عالی اهمیت اول، برنامه ریزی استراتژیک اهمیت دوم و شاخص مدیریت پروژه اهمیت سوم را برای ارزیابی استقرار TQMکسب کرده و سایر شاخص ها در اولویت های بعدی قرار گرفتند. هم چنین بر اساس نتایج روش ،FCEآمادگی سازمان در شاخص مدیریت پروزه در حد متوسط و سایر شاخص ها در حد زیاد و در نهایت سازمان در استقرار سیستم ،TQMآمادگی زیادی دارد و می توان سیستم TQMرا استقرار داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.