ارتباط ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های دارویی گیاهی(مطالعه موردی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان سال )۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های دارویی گیاهی(مطالعه موردی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان سال )۱۳۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های دارویی گیاهی(مطالعه موردی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان سال )۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های دارویی گیاهی(مطالعه موردی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان سال )۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های دارویی گیاهی(مطالعه موردی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان سال )۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش فرآورده های محصولات گیاهی در شرکت باریج اسانس می باشد. فرضیه های تحقیق شامل تعیین رابطه عناصر کیفیت، برند، شکل، طعم و بو و بسته بندی محصول با میزان فروش محصولات برند باریج اسانس می باشد. روش تحقیق توصیفی و نوعتحلیل، همبستگی است. جامعه تحقیق شامل ۱۰۰۰۰نفر که شامل کلیه دفاتر ونمایندگی های فروش فرآورده های گیاهی محصولات برند باریج اسانس در سراسر کشور از جمله داروخانه داران می باشد که با روش کوکران حجم نمونه ۳۷۰مشخصگردیده است. نمونه گیری به صورت طبقه ای انجام گرفته و از پرسشنامه ۳۱سوالیمحقق ساخته بعنوان ابزار تحقیق استفاده شده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرنباخ اندازه گیری شده است که مقدار آن در هر یک از عناصر کیفیت ،۰.۷۲برند ،۰.۸۱طعم و بو ،۰.۷۳بسته بندی ۰.۷۷و شکل محصول ۰.۶۶میباشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSSانجام گرفته و برای آنالیز از میانگین، درصد، فراوانی، میانه، نما، انحراف استاندارد، آزمون تی، تحلیل واریانسیک طرفه، ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیونی، استفاده گردیده است. یافته ها بیانگر آن است که رابطه تمام ابعاد عنصر محصول آمیخته بازاریابی با میزان فروش محصولات در سطح ، ۰.۰۱رابطه ای معنادار و مستقیم است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.