ارائه یک متدولوژی فازی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک متدولوژی فازی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک متدولوژی فازی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک متدولوژی فازی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک متدولوژی فازی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

افزایش روز افزون رقابت جهانی سازمانها را ناچار ساخته تا تلاش بسیاری را برای حفظ و وفادارسازی مشتریان خود داشته باشند .این امر در سازمان های خدماتی از جمله شرکت های بیمه اهمیت دو چندانی پیدا می کند.با توجه به مطالب ذکرشده، هدف، ارائه یک رویکرد تلفیقی جهت شناسایی مهمترین عوامل موثر بروفاداری مشتریان،درشرکت بیمه آسیا می باشد.در این پژوهش بر مبنای بررسی مطالعات پیشین و دریافت نظرات مشتریان و کارشناسان آگاه در زمینه بازاریابی بیمه ۱۷عامل موثر بر وفاداری مشتریان در ۴دسته شناسایی شده است. به منظور ارزیابی و اولویت بندی این عوامل از تکنیک تاپسیس فازی استفاده گردید.نتایج حاکی از آن بوده که شاخصهای کاهش میزان احساس خطر در فرآیندارائه خدمات و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به ترتیب با اوزان ۰/۵۴۷و ۰/۵۳۶بیشترین تاثیر رادروفادارسازیمشتریان داشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.