ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
این مطالعه چگونگی تاثیر اعتبار ، پرستیژ و تصویر نام تجاری کالا را بر روی قصد خرید مصرف کننده، مورد بررسی قرار می دهد. در طی سالهای اخیر اقدامات بسیاری در حصوص شناسایی و تحلیل فرآیندهای رفتار مصرف کنندگان صورت گرفته است . به همین منظور رویکردهای متفاوتی در پیش گرفته شده است که این رویکردها باتوجه به پیشرفت دانش بازاریابی وهمچنین پیشرفت سایر علوم مرتبط با موضوع نظیر روان شناسی ، دارای تغییراتی بوده است .مدل پیشنهادی داری هفت متغیر اعتبار نام تجاری، پرستیژ نام تجاری ، تصویر نام تجاری، کیفیت درک شده ، صرفه جویی هزینه اطلاعات، خطر درک شده و تمایل به خرید و دو متغیر تعدیل گر درگیری محصول و دانش محصول می باشد . نتایج نشان می دهند تاثیر می گذارند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.