ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی برای اثر پرستیژ ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مصرف کنند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این مطالعه چگونگی تاثیر اعتبار ، پرستیژ و تصویر نام تجاری کالا را بر روی قصد خرید مصرف کننده، مورد بررسی قرار می دهد. در طی سالهای اخیر اقدامات بسیاری در حصوص شناسایی و تحلیل فرآیندهای رفتار مصرف کنندگان صورت گرفته است . به همین منظور رویکردهای متفاوتی در پیش گرفته شده است که این رویکردها باتوجه به پیشرفت دانش بازاریابی وهمچنین پیشرفت سایر علوم مرتبط با موضوع نظیر روان شناسی ، دارای تغییراتی بوده است .مدل پیشنهادی داری هفت متغیر اعتبار نام تجاری، پرستیژ نام تجاری ، تصویر نام تجاری، کیفیت درک شده ، صرفه جویی هزینه اطلاعات، خطر درک شده و تمایل به خرید و دو متغیر تعدیل گر درگیری محصول و دانش محصول می باشد . نتایج نشان می دهند تاثیر می گذارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.