تأثیر بازخورد خودتنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) در پسران ۱۰-۱۵ ساله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر بازخورد خودتنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) در پسران ۱۰-۱۵ ساله دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر بازخورد خودتنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) در پسران ۱۰-۱۵ ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر بازخورد خودتنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) در پسران ۱۰-۱۵ ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر بازخورد خودتنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) در پسران ۱۰-۱۵ ساله :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازخورد خود تنظیم مشاهده ای بر یادگیری مهارت کاتا (سایفا گوجوریو) بود. آزمودنی ها (۲۸ نفر) بادامنه سنی (۱۰-۱۵) بودند و بر اساس فرم مشخصات فردی (سابقه ورزشی) در دو گروه خودتنظیم (۱۴ نفر) و گروه جفت شده (۱۴ نفر) قرار گرفتند. آزمودنی ها مهارت کاتای سایفا را به مدت دو هفته (هر هفته سه جلسه) تمرین کردند. گروه خودتنظیم، زمان دریافت بازخورد و نوعبازخورد در بین کوشش ها در کنترل خودشان بود. در صورتی که گروه جفت شده بر زمان دریافت، و نوع بازخورد، کنترلی نداشتند. در مرحلهاکتساب برای هر نفر ۱۸۰ کوشش انجام گرفت، آزمون اکتساب یک ساعت بعد از آخرین جلسه و آزمون یادداری بعد از ۴۸ ساعت از دو گروهبه عمل آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آمار توصیفی و روشهای آمار استنباطی t مستقل و وابسته استفاده گردید. سطح معنیداری نیز p0/05 در نظر گرفته شد. نتایج آزمون t مستقل اختلاف معنی داری بین شرکت کنندگان در دو گروه خودتنظیم و جفت شده درمرحله اکتساب نشان نداد و در مرحله یادداری بین شرکت کنندگان در دو گروه خودتنظیم و جفت شده اختلاف معنی داری وجود داشت. ازاینرو می توان گفت گروه خودتنظیم عملکرد بهتری نسبت به گروه جفت شده داشت. در کل نتایج نشان می دهد گروه خودتنظیم روشمناسبی برای یادگیری مهارت سایفا در سنین پایین است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.