پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف پیش بینی رضایتمندی کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی انجام شده است.این پژوهش روی ۱۰۰ نفر ازکارکنان استخر که به صورت تصادفی- طبقه ای انتخاب شده بودند، اجرا شده است. آزمودنی ها در دوگروه (زن ۳۷، مرد ۶۳)بودند. پرسشنامه های رضایتمندی (لیائو و لویمن ۲۰۰۹) و بازاریابی درونی (دربنایی ۱۳۹۱) در هر دو گروه پخش و تکمیل شد.یافته های حاصل از انجام این پژوهش نشان داد که از بین مولفه های بازاریابی درونی فقط مولفه امنیت بود که (۰/۸۶) که با رضایتمندی رابطه معناداری نداشت و بین بقیه مولفه ها و رضایتمندی رابطه معنادار و مثبتی وجود داشت و همچنین نتایج نشانداد که بازاریابی درونی بصورت کلی فقط ۱۵ % قدرت پیش بینی رضایتمندی رادارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.