بررسی واولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاری (تلویزیون های ال سی دی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی واولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاری (تلویزیون های ال سی دی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی واولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاری (تلویزیون های ال سی دی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی واولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاری (تلویزیون های ال سی دی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی واولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاری (تلویزیون های ال سی دی) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در شرایط رقابتی امروز، وجود ذهنیت و تصویر متمایز از یک محصول بسیار مهم است. وقتی که محصولات پیچیده تر و بازارها شلوغ تر می شوند، مصرف کنندگان، در زمان تصمیم خرید، تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می گیرد که شامل محرک های بازار از جمله آمیخته بازاریابی، و عوامل موجود در محیط کسب و کار، مانند عوامل اقتصادی، تکنولوژیکی، سیاسی و فرهنگی حاکم بر جامعه است. یکی از این عوامل تأثیر گذار بر خرید، نام تجاری است. در این مقاله به بررسی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر روی ارزش ویژه برند تجاری تلویزیون های LCD پرداخته شده است، جامعه آماری شامل فروشگاه های لوازم خانگی در شهر ساری است و نمونه گیری به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است با استفاده همچنین با استفاده از آزمون t مشخص شده است که عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تجاری تلویزیونهای LCD تأثیر مثبتی دارد. نتایج تحقیق نشان داد که اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی با استفاده از آزمون فریدمن عبارتند از: ۱)هزینه تلیغات، ۲)حجم توزیع، ۳) تصویر ذهنی ۴) قیمت ادراک شده و ۵) ترفیع مبتنی بر قیمت. همچنین نتایج تحلیلی نشان داد که بین عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تجاری در سطوح مختلف قیمت، وضعیت تأهل و سطح تحصیلات تفاوت معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.