ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری با استفاده از مدل BSC و تکنیک دیمتل در صنعت توریسم مورد مطالعه هتل های ۵ ستاره شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری با استفاده از مدل BSC و تکنیک دیمتل در صنعت توریسم مورد مطالعه هتل های ۵ ستاره شهر مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری با استفاده از مدل BSC و تکنیک دیمتل در صنعت توریسم مورد مطالعه هتل های ۵ ستاره شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری با استفاده از مدل BSC و تکنیک دیمتل در صنعت توریسم مورد مطالعه هتل های ۵ ستاره شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری با استفاده از مدل BSC و تکنیک دیمتل در صنعت توریسم مورد مطالعه هتل های ۵ ستاره شهر مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک الگوی کسب و کار چند دیدگاه است که هدفش به حداکثر رساندن منافع به دست آمده از روابط با مشتریان است. پژوهش حاضر با بررسی مطالعات انجام شده در حوزه مدیریت روابط با مشتری در ۲۰ سال اخیر و استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن دو هدف کلی را دنبال می کرد: ۱)آشنایی پژوهشگران و مدیران صنعت هتلداری با معیارهای اساسی ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری ۲)شناسایی و معرفی شاخص های اثرگذار و اثرپذیر مدیریت روابط با مشتری در هتل های ۵ ستاره شهر مشهد، روش مورد استفاده در این پژوهش دیمتل بود که از ماتریس مقایسات زوجی و نظرات خبرگان دانشگاهی جهت معیارهای مورد بررسی استفاده گردید. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر آن است که شاخص های اثرگذار بر مدیریت روابط با مشتری (به ترتیب) عبارتند از: مدیریت کمپین (عملیات)، فرهنگ سازمانیف توانایی حل مسئله کارکنانف انگیزه یادگیری کارکنان، تولید دانش مشتری، مدیریت رسیدگی، کیفیت خدمات، مدیریت شکایات و شاخص های اثرپذیر بر مدیریت روابط با مشتری (به ترتیب) عبارتند از: حفظ مشتری، کسب مشتری، وفاداری مشتری، هدف قراردادن مشتریان، رضایت مشتری، کیف پول مشتری و ارزش ادراک مشتری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.