مبانی روانشناختی آموزش وپرورش در دوره متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی روانشناختی آموزش وپرورش در دوره متوسطه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی روانشناختی آموزش وپرورش در دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی روانشناختی آموزش وپرورش در دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی روانشناختی آموزش وپرورش در دوره متوسطه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این بررسی واشکافی مبانی روان شناختی دوره متوسطه است. دوره ی متوسطه از دوره های مهم، حساس و موثر در زندگیفردی و اجتماعی آدمیست. دوره ایست که به سبب وضع زیستی، اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دوره های تحصیلیمشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران نوجوانی را دربر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.دردوره متوسطه ، قسمت اعظم استعدادهای اختصاصی نوجوانان و جوان بروز می کند، قدرت یادگیری آنان به حد اعلای خود میرسد، کنجکاوی آنان جهت معینی می یابد و مسائل جدید زندگی نظیر، انتخاب رشته، انتخاب حرفه و شغل، اداره خانواده و گرایش بهمرام و مسلک، ذهن آنان را به خود مشغول می دارد وبه مرحله ادراک ارزش های اجتماعی، اقتصادی و معنوی می رسند؛ از این رواین دوره در نظام های تعلیم و تربیت کشورهای مختلف جهان اهمیت زیادی دارد. دوره متوسطه از لحاظ مبانی فلسفی، زیستی، روانیو اجتماعی دوره بسیار مهمی است. دوره ای که آموزش عمومی را به آموزش عالی پیوند می دهد و گروه کثیری را برای ورود بهجامعه و بازار کار مهیا می کند؛ از این رو هر نوع نارسایی و خلل در این دوره مستقیما بر عملکرد و کیفیت هر دو حلقه آموزش،عمومی و عالی، تاثیر بسزائی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.