شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: مدیران مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: مدیران مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: مدیران مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: مدیران مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: مدیران مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزش عالی در کشور ایران است. این تحقیق از نوع کمی و توصیفی- پیمایشی است که به صورت مقطعی در بین مدیران موسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان صورت گرفته است. نمونه گیری به صورت تصادفی ساده بوده است. تعداد جامعه، در بخش مصاحبه برابر با ۱۵ نفر از متخصصان و نخبگان از مدیران ارشد بودهاند و در بخش کمی تعداد جامعه تقریباً برابر ۲۶۰ نفر بوده است که تعداد نمونه برابر با ۱۵۵ نفر از متخصصان و نخبگان از مدیران ارشد بوده اند ودر بخش کمی تعداد جامعه تقریباً برابر ۲۶۰ نفر بوده است که تعداد نمونه برابر با ۱۵۵ نفر به دست آمده است. از این رو ابتدا مصاحبه ساختارمندی با مدیران مؤسسات آموزش عالی (غیرانتفاعی) شهر اصفهان صورت گرفته است و عوامل نگرش مدیران دانشگاهی به آموزش و به سازی، توانمندی های مدیران دانشگاهی، مهارت های مدیران دانشگاهی، فرهنگ سازمانی، قوانین و مقررات، ساختار سازمانی، منابع مالی و کالبدی شناسایی شدند که میزان اثر هر کدام بر بازاریابی آموزش عالی به ترتیب برابر با ۰.۵۶، ۰.۸۱، ۰.۷۴، ۰.۵۶، ۰.۷۴، ۰.۶۱، ۰.۵۴ می باشد که نشان دهنده تأثیر قوی و معنادار و مثبت میان این عوامل با بازاریابی آموزش عالی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.