رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان متوسطه اول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان متوسطه اول دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان متوسطه اول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان متوسطه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان متوسطه اول :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضربا هدف بررسی رابطه طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبت به مدرسه و خودپنداره در دانش آموزانمقطع دبیرستان شهر لرگان به روش توصیفی – همبستگی انجام شد. جامعه آماری، شامل نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال شهرلردگان که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در مقطع متوسطه مشغول به تحصیل بودند، که ۱۵۰ نفرآنان به روش تصادفی خوشهای مرحله ای انتخاب و در این پژوهش شرکت نمودند. برای جمع آوری داده ها از فرم کوتاه پرسشنامه طرحواره هایناکارآمد اولیه یانگ، پرسشنامه ی خودپنداره تحصیلی که توسط دلاور تهیه شده وپرسش نامه سنجش نگرش نسبت به مدرسه (فرم تجدید نظر شده) (مک کوچ و سیگل، ۲۰۰۳) استفاده شد. داده ها با آزمون های همبستگی و رگرسیونچند گانه، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته های پژوهش نشان داد که طرحواره های ناکارآمد اولیه با نگرش نسبتبه مدرسه، خودپنداره از یک رابطه منفی و معکوس برخوردارند. بدین ترتیب نتیجه گرفته شد، وجود طرحواره های ناکارآمد اولیه در نوجوانان باعث نگرش منفی نسبت به مدرسه، خودپنداره منفی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.