رابطه بین سبک های فرزند پروری ادراک شده والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبک های فرزند پروری ادراک شده والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبک های فرزند پروری ادراک شده والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک های فرزند پروری ادراک شده والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبک های فرزند پروری ادراک شده والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سبکهای فرزند پروری والدین، باورهای غیر منطقی و رضایت زناشویی با مهارت هایاجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ بوده است. طرح پژوهش از نوع همبستگی بود. ابزار اندازهگیری، ۱ – پرسشنامه سبک های فرزندپروری بامریند، ۲ – باورهای غیر منطقی جونز، ۳ – رضایت زناشویی انریچ ۴ – مهارتهایاجتماعی ماتسون می باشد. جامعه پژوهش ۱۵۰ نفر از والدین و فرزندان آن ها با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدهبودند تکمیل و بررسی شد. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسسون و رگرسیون چند گانه نشان دادکه سبک فرزند پروری مقتدرانه والدین با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ارتباط مثبت معنی داری یافت شد و بین سبکفرزند پروی مستبدانه والدین با مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ارتباط منفی معنیداری یافت شد. بین سبک فرزندپروریسهل گیرانه والدین با مهارت های اجتماعی ارتباط منفی معنا داری وجود دارد. بین باورهای غیر منطقی والدین با مهارتهایاجتماعی دانش آموزان رابطه منفی معناداری بود. همچنین بین رضایت زناشویی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رابطهمثبت معناداری بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.