رابطه ادراک دانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم با سبکهای مدیریت کلاس معلم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ادراک دانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم با سبکهای مدیریت کلاس معلم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ادراک دانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم با سبکهای مدیریت کلاس معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ادراک دانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم با سبکهای مدیریت کلاس معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ادراک دانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم با سبکهای مدیریت کلاس معلم :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیریت کلاس، به عنوان خط مقدم مدیریت نظام آموزشی و پرورشی با بالاترین تعامل، به دلیل رسالت و نقش استراتژیکاین نظام، از اهمیت ویژهای برخوردار است. از میان عواملی که میتواند نقش تاثیرگذار بر سبک مدیریت کلاسی معلمداشته باشد میتوان به مهارت ارتباطی وی اشاره کرد. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه سبکهای مدیریت کلاس با ادراکدانش آموزان از مهارت ارتباطی معلم بود. جامعه آماری شامل ۲۲۱۸۲ دانش آموز و ۱۸۷۲ معلم مقطع متوسطه دوم(دبیرستان) در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ شهر قم بود، که با روش نمونه گیری چند مرحله ای، در مجموع، ۳۷۸ دانش آموز و ۴۰ معلم در پژوهش شرکت داده شده و به پرسشنامه های سبک مدیریت کلاس و مهارت ارتباطی بارتون ای جی پاسخدادند. نتایج پژوهش نشان داد که سبک مدیریت کلاسی معلمان شرکت کننده، سبک تعاملی میباشد و مهارت شنود ومهارت بازخورد از میان مولفه های مهارت ارتباطی توان پیش بینی کنندگی سبک مدیریت کلاسی معلم را دارند. با توجه بهنتایج این پژوهش، جهت نیل به اهداف نظام آموزشی، توجه به آموزش و ارتقاء مهارت های ارتباطی معلمان امری ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.