تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، تعیین عوامل موثر بر نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده به منظور ارائه مدل مناسب بوده است.روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعداد۷۵۰ نفردر سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ تشکیل داده اند. شیوه نمونه گیری، طبقه ای متناسب با حجم بوده که بطور تصادفی بر حسب درجه علمی (مربی، استادیار، دانشیار و استاد) تعداد ۲۵۳ نفر برای تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق شامل سه دسته پرسشنامه بودهاست که عبارتند از: ۱. نظارت آموزشی حمایتی سه گانه (علمی شناختی- عاطفی و عملی مهارتی (=۰/۹۴)؛ ۲. خودباوری حرفه ای (=۰/۹۲)؛ ۳.پرسشنامه محقق ساخته نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده (=۰/۸۹). برای تجزیه و تحلیل داده از روش همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون چندگانه گام به گام و مدل معادله ساختاری استفاده شده است. بطور کلی نتایج تحقیقنشان داد، بین نظارت آموزشی حمایتی در ابعاد سه گانه (علمی – شناختی، عاطفی و عملی حرکتی) و نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده، در سطح P<0/05 رابطه معناداری وجود دارد. بیشترین اثر غیر مستقیم نظارت آموزشی حمایتی در بعدشناختی در سطح ترکیب برابر با (۰/۰۱۸) بوده است. بیشترین اثر غیر مستقیم نظارت آموزشی حمایتی در بعد عاطفی در سطح ارزش گذاری و درونی شدن ارزشها برابر با (۰/۰۱۷)، بوده است. نتایج نشان داد، خودباوری حرفه ای رابطه بین نظارت حمایتی آموزشی در ابعادسه گانه (شناختی، عاطفی و عملی حرکتی) را با نظارت آموزشی حمایتی پاسخگویانه ادراک شده، واسطه گری می کند. همچنین بیشترین اثر غیر مستقیم نظارت آموزشی حمایتی در بعد عملی حرکتی در سطح هماهنگی حرکات برابربا (۰/۰۱۸)، و در سطح p<0/05 معنادار بوده است. نیز نتایج تحقیق نشان داد، مدل تجربی تحقیق در برازش نکویی نسبتاً مطلوبی برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.