بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این پژوهش به بررسی رابطه بین عادت های مطالعه، انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور گنبدپرداخته است. بنا بر نظریه های موجود در زمینه روانشناسی تربیتی در آموزش عالی، عوامل متعددی در پیشرفت تحصیلیدانشجویان تأثیر گذار است که از جمله آنها میزان انطباق میان سبک های یادگیری دانش آموزان و دانشجویان است. عامل مؤثردر یادگیری انگیزش است که روانشناسان معمولا آنرا فرایندی می دانند که در برانگیختن، جهت دادن و پایداری رفتار مؤثراست. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور گنبد کاووس تشکیل می دهد که از میان آنها ۳۷۲ نفربه عنوان حجم نمونه تعیین گردید. انتخاب این نمونه ها از طریق روش نمونه گیری طبقه ای به نسبت جامعه آماری انجامشد و سپس مقدار بدست آمده به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد می باشد. یافتههای تحقیق نشان داد که: ۱- بین بسیاری از مؤلفه های عادت های مطالعه از جمله (تقسیم بندی زمان، یادداشت کردن، انگیزش یادگیری و برگزاری امتحانات) با موفقیت تحصیلی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد اما بین برخی از مؤلفه های آن از جمله (وضعیت فیزیکی،توانایی خواندن، حافظه و تندرستی) رابطه معنی داری وجود ندارد.۲- بین انگیزش درونی و موفقیت تحصیلی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.