بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی و تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان کنگاور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی و تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان کنگاور دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی و تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان کنگاور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی و تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان کنگاور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی و تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان کنگاور :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه تلفن همراه به علت مزایای بسیار و استفاده راحت، بیشتر از فن آوری های ارتباطی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه بر کارکرد اجتماعی ،خانوادگی، فردی و تحصیلی در بیندانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهرستان کنگاور بود. نمونه پژوهش حاضر شامل ۱۶۸ نفر از دانش آموزان پیشدانشگاهی شهرستان کنگاور از طریق جدول گرجسی و مورگان انتخاب شدند. برای ارزیابی متغییرها در این پژوهش از دوپرسشنامه محقق ساخته با عناوین کارکرد اجتماعی، خانوادگی، فردی الگو گرفته از مقیاس کارکرد اجتماعی، انطباقیاسپنس (با آلفای کرونباخ، ۰/۷۹) و پرسشنامه نوع استفاده از تلفن همراه (با آلفای کرونباخ، ۰/۸۵) استفاده شد. همچنین دراین پژوهش از معدل دروس نهایی دیپلم دانش آموزان پیش دانشگاهی به عنوان ملاک کارکرد تحصیلی دانش آموزاناستفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد بین دانش آموزان با گرایش استفاده مثبت و منفی از تلفن همراه ازنظر کارکرد اجتماعی با سطح (۰/۰۱۰)، کارکرد خانوادگی با سطح (۰/۰۱۷) و کارکرد فردی با سطح (۰/۰۳۶) تفاوتمعنادار وجود دارد (p<0/05). میانگین کارکرد تحصیلی دانش آموزان با گرایش استفاده مثبت از تلفن همراه (۱۳/۸۳)بزرگتر از میانگین کارکرد تحصیلی دانشآموزان با گرایش استفاده منفی از تلفن همراه (۱۳/۲۵) است و این تفاوت در سطح۵ % معنادار نیست (p>0/05). بین کارکرد اجتماعی ،خانوادگی و فردی دانش آموزان با گرایش استفاده مثبت و منفی ازتلفن همراه تفاوت وجود دارد اما از لحاظ کارکرد تحصیلی تفاوت وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.