اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگی کودکان (مطالعه موردی:نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهایایرانی اسلامی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگی کودکان (مطالعه موردی:نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهایایرانی اسلامی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگی کودکان (مطالعه موردی:نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهایایرانی اسلامی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگی کودکان (مطالعه موردی:نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهایایرانی اسلامی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگی کودکان (مطالعه موردی:نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهایایرانی اسلامی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تلویزیون به عنوان پرمخاطب ترین رسانه از موثرترین ابزارهای انتقال معنا به افراد جامعه به ویژه کودکان است. نمادها وشخصیت های کارتون های پربیننده با ویژگی های اختصاصی شان به زندگی کودکان ورود می یابند. کودکان در پاسخ به نیازهایگوناگون خود با مصرف کالاهای فرهنگی (چون اسباب بازی، نوشت افزار، لباس و …)، آن ها را به زندگی خود راه می دهند.مصرف فرهنگی همراه با انتقال مفاهیم و ارزش های جدیدی به این نسل است؛ ارزش هایی که ممکن است سنخیت چندانی بافرهنگ جامعه ایرانی اسلامی نداشته باشد.این پژوهش بر آن است که در مطالعه ای اسنادی با تبیین رابطه میان نیاز به مصرف فرهنگی ، سرمایه فرهنگی و رسانه، بهعنوان سه مولفه اساسی در چرخه بازتولید نیاز به مصرف فرهنگی، و بیان اهمیت تلویزیون در شکل گیری مصرف فرهنگیکودکان ، نقش کارتون های تلویزیون در گرایش به مصرف نوشت افزارهای ایرانی اسلامی را نمودار سازد.با توجه به شکاف موجود میان حرکت تازه ملی مبنی بر معرفی نمادها و شخصیت های بومی در قالب طراحی و تولید نوشتافزارهای ایرانی اسلامی، و تداوم حضور پررنگ نمادهای متعارض غربی در بستر اجتماعی و فرهنگی جامعه ، به نظر می رسدحمایت تلویزیون از فرآیند معناسازی تجربیات و محصولات فرهنگی، به عنوان جایگاه و فضای بسترسازی فرهنگی با توجه به متنفرهنگی و ساخت اجتماعی بتواند از مصرف نمادهای فرهنگی که هم سو با ارزش های جامعه نیستند، بکاهد و به تقویت وبازسازی الگویی منسجم از معنا و تاسیس کانون ارزشی منجر گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.