ارزشیابی توصیفی و اثر بخشی آن در فرآیند یاددهی- یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی توصیفی و اثر بخشی آن در فرآیند یاددهی- یادگیری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی توصیفی و اثر بخشی آن در فرآیند یاددهی- یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی توصیفی و اثر بخشی آن در فرآیند یاددهی- یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی توصیفی و اثر بخشی آن در فرآیند یاددهی- یادگیری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ارزشیابی توصیفی، نظامی سنجشی است که در آن رقابت و حساسیت به نمره به همکاری و مشارکت مبدل میشود و همچنین، در آن ازابزارهای سنجشی استفاده میشود. انتظار می رود که این روش در مقایسه با ارزشیابی سنتی توانسته باشد، الگوهای یادگیری سازگارتریدر دانش آموزان ایجاد کند. این پژوهش به منظور تعیین تفاوت بین ارزشیابی توصیفی و سنتی و تعیین تشابه و تفاوت بین آن می باشد.هدف از ارائه ی مقاله ی حال حاضر بررسی انواع ارزشیابی و قضاوتی بی غرض برای داوری برای انتخاب مطلوب ترین نوع ارزشیابی می باشد. اطلاعات مورد نیاز برای پاسخگویی به پرسش ها از طریق اسناد و مدارک کتابخانه ای و گزارش های تحقیقی و جستجو در شبکه جهانیاینترنت مرتبط با سایت های اینترنتی وابسته به آموزش و پرورش گرد آوری شده است.در این مقاله با بیان تفاوت ها و شباهت های ارزشیابی کمی (سنتی) با ارزشیابی کیفی (توصیفی) فهم تازه ای از آن داشته باشیم تاموجبات ظهور این رویکردهای کیفی در ارزشیابی فراهم نموده و پیشنهاد های منطقی با توجه به بروز این تحول در سال های آتی ارائه نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.