بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش ارزیابی و بررسی دورنمای هوش تجاری بر موفقیت مدیریت برند در نهادها میباشد. از تکنیکها و ابزارهای حمایتگرمدیران ارشد و مدیران برند، جهت اخذ تصمیم به موقع و سریع در میان انبوه اطلاعات و داده های گوناگون، سیستم هوش تجاری(Busiiness Intelligence) است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و تحلیلی توصیفی میباشد. ابزار جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای است. یافتهها نشان میدهد ارائهی تحلیل یافتهی دادهها در پاسخ به نیازهای مشتری و حفظ آنها که از عناصر اصلی ماندگاری یک برند میباشد از ابزارهای هوش تجاری است. بکارگیری سیستم هوش تجاری در یک سازمان جهت تحلیل و پیش بینی سریع حجم وسیع اطلاعاتو تبدیل آن ها به دانش، به مدیران برند امکان دستیابی به اهداف سازمان نظیر داشتن مزیت رقابتی، حفظ عملکردی مثبت و مستمر و تصمیم گیری بهنگام و صحیح را میدهد. گرفتن تصمیمات صحیح و به موقع در سازمان میتواند موفقیت آن را در عرصهی رقابت تضمین نماید. با ضمانت بقا و حفظ ارزش سازمان و نام تجاری آن، اهداف مدیریت برند محقق میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.