نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی نقش مولفه های موثر بر قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک در شهر تهران است. با توجه بهمدل مفهومی پژوهش ۴ فرضیه برای بررسی این موضوع تعیین گردیده است. متغیرهای این فرضیات شامل قصد خرید، دردسترس بودن، مزایای سلامتی، عوامل جمعیت شناختی، سطح رضایت مصرف کنندگان و ویژگیهای مختلف مواد غذاییارگانیک است. جامعه آماری این تحقیق افراد بالای ۱۸ سال شهر تهران می باشد و از روش نمونه گیری غیراحتمالی استفادهشده است. پرسشنامه ها که شامل ۲۵ سوال بودند در بین ۲۶۷ نمونه به دست آمده از جامعه آماری پخش شدند. برای تجزیه وتحلیل داده ها از تحلیل عاملی تاییدی و نرم افزارهای SPSS و AMOS استفاده شده است. براساس یافته های پژوهش ازمیان عوامل جمعیت شناختی بررسی شده تنها تحصیلات با قصد خرید مشتری از مواد غذایی ارگانیک ارتباط مستقیم دارد ودر مورد درآمد و جنسیت این چنین نمی باشد. همچنین مشخص شد که قصد خرید مشتری با مزایای سلامتی و در دسترسبودن ارتباط مستقیم دارد و همچنین بین رضایت کلی از مواد غذایی ارگانیک و غیر ارگانیک تفاوت معنی داری وجود دارد ونیز برای ویژگی های مختلف مواد غذایی ارگانیک سطح رضایت متفاوتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.