تاثیر ویژگی های فردی و آمادگی مشتری بر قصد استفاده از همراه بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ویژگی های فردی و آمادگی مشتری بر قصد استفاده از همراه بانک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ویژگی های فردی و آمادگی مشتری بر قصد استفاده از همراه بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ویژگی های فردی و آمادگی مشتری بر قصد استفاده از همراه بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ویژگی های فردی و آمادگی مشتری بر قصد استفاده از همراه بانک :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در حال حاضر خدمات بانکداری همراه توسط بسیاری از بانک های جهان ارائه میشود. در ایران نیز این خدمات توسط تعداد زیادی از بانک هایدولتی و خصوصی ارائه میگردد ولی با این حال مشتریان توجه کمی به این خدمات دارند و با وجود دسترسی به این خدمت،از آن استفادهنمیکنند. بررسی عوامل موثر بر استفاده و پذیرش مشتریان برای بانک ها و جامعه سودمند است.توسعه یک نوآوری از طریق پذیرش و استفادهاز سوی افراد صورت می گیرد، بنابراین بررسی ویژگی های افراد که این استفاده را تحت تاثیر قرار می دهد،اهمیت می یابد. این پژوهش باهدف بررسی رابطه ویژگی های فردی با آمادگی مشتری و قصد استفاده آن ها انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان همراهبانک صادرات مشهد مقدس تشکیل می دهند که با استفاده از روش معادلات ساختاری ۳۷۷ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند.روش تحقیقتوصیفی_پیمایشی و از نوع کاربردی است و از روش نمونه گیری غیر تصادفی قضاوتی استفاده شده است.همچنین برای سنجش متغیر هایتحقیق، از پرسشنامه با طیف ۵ رتبه ای لیکرت با محتوای ۲۹ سوال استفاده شده که روایی و پایایی آن با استفاده از روایی صوری و سازه،همچنین آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفته است.برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار AMOS استفاده گردیده و نتایج به دست آمده حاکیاز آن است که ،ویژگی های فردی بر قصد استفاده تاثیر منفی دارد.همچنین نتایج نشان داد آمادگی مشتری بر روی قصد استفاده تاثیرمعناداری دارد و متغیر آمادگی مشتری به عنوان متغیر میانجی رابطه میان ویژگی های فردی و قصد استفاده را واسطه گری می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.