تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در راستای شناسایی رابطه بین بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات) بر افزایش حفظ مشتری درشرکتهای بیمه کوثر شهر سنندج با روش توصیفی پیمایشی صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان شرکتهای بیمه(کوثر) در سال ۱۳۹۴ که بر اساس رابطه کوکران ۲۰۰ نفر به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه پژوهش انتخاب و پرسشنامه بین آنانتوزیع گردید. برای سنجش ارتباط بین متغییرهای پژوهش، از آزمونهای آماری توصیفی، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون خطیاستفاده شده است. نتایج آزمون نشان داد که بین ارتباطات موثر با حفظ مشتریان ارتباط آماری معنی دار و مثبت وجود دارد؛ یعنی با بکارگیریارتباطات موثر ، حفظ مشتریان در این شرکتها افزایش خواهد یافت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.