تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این تحقیق به بررسی تاثیر بازاریابی داخلی به عنوان نیروی محرکهی موثر بر نیروی انسان درون سازمانی بر بازارگرایی به عنوان عاملتاثیرگذار در جلب رضایت مشتری با نقش میانجیگری تعهد سازمانی پرداخته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش درزمره تحققات توصیفی – همبستگی قرار دارد. جامعه آماری تحقیق را کارکنان بانک های تجاری شهر نیشابور به جز کارکنان قسمت خدماتبانکداری تشکیل دادند که تعداد آنها ۵۲۴ نفر بوده است و حجم نمونه با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی و جدول مورگان برابر ۲۲۶ نفربرآورد شده است. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه بود که روایی آن بر اساس نظر اساتید دانشگاهی و پایایی آن بوسیلهی آزمون آلفایانجام شده است. در نهایت نتایج تحقیق نشان داد که بین SPSS کرنباخ بررسی و تأیید شد. تجریه و تحلیل طلاعات نیز با استفاده از نرمافزارسه متغیر ذکر شده ارتباط مثبت و معناداری در سطح اطمینان ۹۹ % وجود دارد. همچنین نتایج آزمون رگرسیون خطی نشان داد که بازاریابیداخلی بر بازارگرایی و تعهد سازمانی و همجنین تعهد سازمانی بر بازارگرایی تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین با استفاده از رگرسیون چندگانهتاثیر همزمان بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی بر بازارگرایی نیز بررسی و مشخص شد که تعهد سازمانی در ارتباط بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی نقش میانجی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.