بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییرهای میانجی مزیت رقابتی شهرت سازمانی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:صنایع مواد غذایی شهرستان آمل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییرهای میانجی مزیت رقابتی شهرت سازمانی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:صنایع مواد غذایی شهرستان آمل) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییرهای میانجی مزیت رقابتی شهرت سازمانی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:صنایع مواد غذایی شهرستان آمل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییرهای میانجی مزیت رقابتی شهرت سازمانی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:صنایع مواد غذایی شهرستان آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییرهای میانجی مزیت رقابتی شهرت سازمانی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:صنایع مواد غذایی شهرستان آمل) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با به کارگیری و پیاده سازی فعالیت های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ها علاوه بر دستیابی به مزایای مالی می توانند به منافعیهمچون کاهش گردش شغلی کارکنان، افزایش شهرت شرکت ها و افزایش رضایت شغلی دست یابند. در نتیجه افزایش مزیت رقابتی و بهدنبال آن کسب سهم بازار بیشتر در بازارهای داخلی را نیز به دنبال خواهد داشت و افزایش توان شرکت در جذب سرمایه گذاران را منجر میشود.هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغییر های میانجی مزیت رقابتیشهرت سازمانی و رضایت شغلی در صنایع غدایی شهرستان آمل می باشد. بنابراینروش تحقیق با استفاده از روش توصیفی پیمایشی می باشد. -جامعه آماری این تحقیق مدیران ارشد صنایع غذایی شهرستان آمل می باشد و مقدار نهایی حجم نمونه این پژوهش ۱۹۶ برآورد شده است نتایج بدست آمده از این تحقیق مزیت رقابتی با عملکرد سازمان با ضریب تخمین۰.۷۵ مسئولیت اجتماعی سازمانی با عملکرد سازمانی با ضریب تخمین ۰.۷۳ یافته های مهم از بیشترین اثر برخوردار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.