بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت بیمه رازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت بیمه رازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت بیمه رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت بیمه رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت بیمه رازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این تحقیق رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رضایت مشتریان را در شرکت بیمه رازی بررسی می کند. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنانو مشتریان این شرکت است، حجم نمونه این تحقیق ۱۴۸ نفراست. ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه بوده، برای پایایی آناز ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و روش تصادفی- طبقه بند ای توزیع گردید،همچنین در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات، روش کتابخانه ای و میدانی به کار گرفته شده است. پژوهش حاضر براساس هدف پژوهشکاربردی و همچنین براساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز، از نوع پژوهش های توصیفی و همبستگی است. برای تجزیه وتحلیل داده های پرسشنامه ها در بخش آمار استنباطی از آزمو ن های کلوموگرو ف – اسمینوف و مدل معادلات ساختاری، موجود در بستهایاستفاده شده است. نتایج به دست آمده بیانگر این است که بین کیفیت زندگی کاری و رضایت LISREL 8،SPSS نر م افزاری ۲۰مشتریان در شرکت بیمه رازی رابطه معنی داری وجود دارد که این رابطه مستقیم می باشد. از سوی بررسی های دقیق تر حاکی از آن است کهبین پرداخت منصفانه و کافی، محیط کاری ایمن و بهداشتی، فرصت رشد و امنیت مداوم، قانون گرایی در سازمان کار، وابستگی اجتماعیزندگی کاری، فضای کلی زندگی، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و توسعه قابلییت هیای انسانی با رضایت مشتریان رابطه معنی دار و مستقیموجود دارد. به این معنی که با افزایش کیفیت زندگی کاری، رضایت مشتریان بهتر خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.