ارزیابی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط بارویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی و شهرک صنعتی عباسآباد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط بارویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی و شهرک صنعتی عباسآباد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط بارویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی و شهرک صنعتی عباسآباد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط بارویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی و شهرک صنعتی عباسآباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط بارویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی و شهرک صنعتی عباسآباد) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه یکپارچهسازی مدیریت زنجیره تأمین جزء اولویتها قرار دارد. در راستای رسیدن به این یکپارچگی، دستتاوردهای فنتاوری اطلاعتا،،نقش کلیدی را بازی میکنند. هدف اصلی پژوهش حاضر ارائه تصویری روشن از مزایای مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک و تشویق متدیرانتتأییر )SBSC صنایع مختلف به استفاده از این مفهوم باارزش است. بر این اساس تلاش شده، با استفاده از ابزار کتار، امتیتاز متتوازن پایتدارمدیریت زنجیره تأمین الکترونیک بر عملکرد سازمانها و بنگاههای کوچک و متوسط ارزیابی شود. شرکتهای تولیدی مواد غذایی مستتقر درشهرک صنعتی شمسآباد و نیز فروشگاههای اینترنتی مستقر در شهر تهران جامعه آماری پژوهش حاضر هستند که نهایتتا تعتداد ۵۰ شترکتو به ویژه SPSS تولید کننده مواد غذایی و ۶۱ فروشگاه اینترنتی بهعنوان نمونه انتخاب شدند. در این پژوهش تحلیل دادهها به کمک نرمافزارروش تحلیل رگرسیون انجام شده است. نتایج بهدستآمده، حاکی از آن است که مدیریت زنجیتره تتأمین الکترونیتک تنهتا بتر عملکردهتایاقتصادی و رشد و یادگیری شرکتهای کوچک و متوسط تأییر مثبت و معناداری دارد و نوع و یا اندازه صنعت نیز بر عملکرد بنگاههای کوچکو متوسط موردبررسی تاییری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.