عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان برای ارسال پیام مجدد پیام میباشد. جامعهی آماری این پژوهش استفادهکنندگان از گوشی تلفن همراه در استان فارس بودند. به منظور گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شند که پایاییپرسشنامه آنها سنجیده شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتیجه نشان داد بین معیار سرگرمی و تصمیم ارسال مجدد پیام در بازاریابی ویروسی، معیار هدف و تصمیم به ارسال مجدد پیام، شدت ارتباط و تصمیم به ارسال مجدد پیام و درجه مرکزیت و تصمیم به ارسال مجدد پیام رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.