رابطه فضای مجازی اینترنت( با تغییرات دینی کاربران )دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه فضای مجازی اینترنت( با تغییرات دینی کاربران )دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه فضای مجازی اینترنت( با تغییرات دینی کاربران )دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فضای مجازی اینترنت( با تغییرات دینی کاربران )دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه فضای مجازی اینترنت( با تغییرات دینی کاربران )دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی رابطه فضای مجازی )اینترنت( با تغییرات دینی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران صورت پذیاین پژوهش ازنظر هدف کاربردی، از نظر نوع دادهها کمی، ازنظر نحوه گردآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی و از نظر شیوه اجرا پیمایشی است.. جامعه آماری پژوهش شامل ۲۸۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران می باشد. که از این تعداد ۳۸۰ نفر بابه روش نمونه گیری تصادفی ساده جهت انجام پژوهش انتخاب شدند.به – » کرجس مورگان « استفاده از جدول منظور سنجش تغییرات دینی کاربران از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط ۵ نفر از خبرگانو استادان دانشگاه مورد تایید قرار گرفت. . به منظور پایایی پرسشنامه پژوهش، ازآزمون آلفای کرونباخ استفاده به منظور تحلیل دادهها از نرم افزار اس، پی، اس، اس شدکه نتیجه آن تغییرات دینی ۸۰ / ۰ به دست آمد استفاده ازآزمونهای کولموگرف اسمیرنف)به منظور بررسینرمال بودن توزیع متغیرها(، و از آزمونهای ضریب -همبستگی پیرسون و اسپیرمن استفاده شد.نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین میزان استفاده کاربران از اینترنت و تغییرات فرهنگی و تغییرات سبک زندگی و تغییر در هویت قومی آنان رابطه معناداری وجود دارد.لیکن بین میزان استفاده کاربران از اینترنت و تغییرات دینی و تغییر در هویت ملی آنان رابطه معناداری وجود ندارد.به عبارتی در دین ارزش هایی مطرح می شود که محدود به مکان و زمان خاصی نیست بنابراین فضای مجازی هم این ظرفیت را دارد که به ترویج این ارزش ها بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.