بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمات دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازتکنیک صف مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمات دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازتکنیک صف مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمات دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازتکنیک صف مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمات دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازتکنیک صف مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمات دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازتکنیک صف مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

افزایش طول صف انتظارجایگاه های سوخت رسانی موجب کاهش تعدادمشتریانی که ازخدمت دهنده خدمت دریافت می کند میشود هدف این تحقیق بهینه سازی مدیریت زمان درنحوه خدمت دهی به مراجعین به جایگاه های سوخت رسانی ترکیبی با استفاده ازترکیب صف می باشد برای مدلسازی سیستم صف موجود برحسب مدت زمان ارایه خدمت به دو دسته تقسیم بندی شده است حالتی که مدت زمان ارایه خدمت به فرد ازخدمت دهنده اول برابر یا بیشتر ازخدمت دهنده دوم است و حالتی که مدت زمان ارایه خدمت به فرد ازخدمت دهنده دوم بیشتر ازخدمت دهنده اول است یا به عبارتی مدت زمان دریافت خمت فرد اول کمترتر ازفرد دوم می باشد یافته های تحقیق نشان میدهد که میانگین کل تعدادافرادداخل صف ۵نفر می باشد حجم نمونه درسطح خیلی ۰/۰۵ و بااستفاده ازفرمول کوکران برابر ۱۵۱ براورد گردیده است روش نمونه گیری انتخابی تصادفی ساده بوده است میانگین کل افراد داخل سیستم ۶ نفر و میانگین کل زمان انتظار افراد درصف ۱۲ نفر بوده است میانگین کل زمان انتظار افراد درسیستم ۱۶ دقیقه می باشد احتمال اینکه تمام سرویس دهنده ها بیکار باشند ۲۷درصد براورد گردیده است که مرتبط با ساعات غیرپیک سوخت رسانی می باشد احتمال اینکه تمام سرویس دهنده ها مشغول باشند ۴۵/۴درصد میب اشد که مربوط به ساعات قبل ازظهر می باشد مشتریانی که درهرساعات ازدریافت خدمات انصراف میدهند ۵براورد گردیده است که نشان ازآن دارد که جایگاه دیگری را برای سوخت گیری درسطح شهر انتخاب مینمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.