بررسی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان همدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان همدان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

توجه جدی به مشتریان، لازمه تداوم فعالیت در بازارهای رقابتی امروز است. مدیریت ارتباط با مشتری از آن دسته از فناوریهای نوینی است که در زمینه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار نقشی حیاتی ایفا می کند. این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر برپیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری انجام شده است. بدین منظور شعب بانک ملی در شهرستان همدان به عنوان جامعه آماری تلقی گردیده و با استفاده از پرسشنامه اطلاعات مورد نظر مشتریان گردآوری شد. روش تحقیق حاضر روش توصیفی پیمایشی با ماهیت کاربردی می باشد. یافته ها نشان می دهدکه انتظارات مشتریان به طور دائم در حال افزایش است -سازمانها ملزم هستند تا فراتر از نیازهای اولیه مشتریان رفته انتظارات مشتریان را تأ مین و کانون توجه خود را از ارضای صرف مشتری به ایجاد وفاداری و اعتماد از طریق ایجاد ارتباطی بلند مدت دو جانبه و سود آور برای هر دو طرف معطوف نمایند .در این راستا دو مسأله مهم یعنی انتخاب مشتری و وفاداری او تمامی تلاشها را در حوزه بازاریابی پوشش می دهد چرا که هدف اصلی بنگاههای اقتصادی از تلاش و رقابت جذب مشتری و تعامل و سود آور ی بلند مدت از اوست.طبق نتایج این تحقیق شاخصه های مدیریت ارتباط با مشتری که عبارتند از: ۱ ارزش ادراک شده مشتری ۲ کیفیت ادراک شده مشتری ۳ انتظارات مشتری ۴ تصویر ذهنی مشتری بر وفاداری مشتری تأثیری مستقیم دارد و با توجه به ضرایب با کیفیت ادراک شده مشتری بیشترین تأثیر را بر وفاداری مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.