بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی عوامل موثربرنحوه ورودشرکتهای کوچک ومتوسط استان تهران)شهرک صنعتی پرند( به بازارهای صادراتی می باشد. از آن جهت که پژوهش در مقطع زمانی خاص و معینیانجام می گیرد، از نوع پژوهش های مقطعی بوده و از نظر شیوهگردآوری داده ها، میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها و تعمیم پذیری نیز، از نوع پیمایشی میدانی – است و به لحاظ هدف، پژوهشیاکتشافی است. در این پژوهش، متغیر وابسته عوامل داخلیشرکت،بازار هدف،بازار محلی و متغیر مستقل مهارت بازاریابی،فشار رقابتی،نفوذ دولت،ساختار بازار،رقابت بین المللی،منابع موجود،اندازه شرکت مادر،محصولات تولیدشده،رقابت بازار هدف میباشد جامعه آماری از بین شهرک های صنعتی استان تهران، شهرک صنعتی پرند انتخاب و شرکت های مستقر در این شهرک بعنوان نمونه آماری انتخاب وپرسشنامه ها بین مدیران شرکت ها توزیع گردید. در مجموع ۲۴۲ عدد پرسشنامه توزیع که پس از انقضای مهلت تعیین شده ۱۴۱ عدد پرسشنامه دریافت شد. باتوجه به نتایج به دست آمده میتوان نتیجه گرفت تمامیعوامل عوامل مربوط به بازار محلی )فشار رقابتی،روند بازار،نفوذ دولت در بازار محلی(در نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران به بازارهای صادراتی تاثیر مثبتدارد اما عوامل مربوط به بازار هدف )ساختار بازار هدف،رقابت در بازار هدف،نفوذ دولت در بازار هدف(در نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران به بازارهای صادراتی تاثیر مثبتی ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.