ارزیابی استراتژی های منعطف فروش و شبکه تولید به منظور برقراری اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی استراتژی های منعطف فروش و شبکه تولید به منظور برقراری اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی استراتژی های منعطف فروش و شبکه تولید به منظور برقراری اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی استراتژی های منعطف فروش و شبکه تولید به منظور برقراری اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی استراتژی های منعطف فروش و شبکه تولید به منظور برقراری اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

فضای اقتصادی ایران امروز، رویدادهای ویژه و منحصر به فرد اقتصادی را شاهد است که وقوع بعضی از آنها تاکنون در دنیا سابقهنداشته است، از این رو، زمانی که شرایط ویژه و بدون الگویی به وجود می آید، ضرورت نوآوری و ایده پردازی از سوی صاحب نظران برایبرطرف کردن چالش های اقتصادی ضرورت پیدا می کند. یکی از این مفاهیم اقتصاد مقاومتی است. از جمله مسائلی که به برقراریاقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم حاکم بر کشور کمک می کند می تواند افزایش کیفیت کالاهای داخلی و برآورد بیشتر خواسته هایمورد نظر مشتریان و خدمات بیشتر در رقابت با تولیدات خارجی و ترغیب مشتریان به خرید کالاهای داخلی می باشد، همچنین توجهبه معضل تورم و ایجاد سیاست های بهینه برای قیمت و ثبات قیمت ها، روشی برای تبدیل این تهدیدات به فرصتها است.در سالهای اخیر فروش تغییرات شگرفی داشته، رقابت ها فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. مشتریان باید این رادرک کنند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملا شناخته اید و توانسته اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد،یکی از بهترین های موجود در بازار است.ما در این تحقیق در نظر داریم به بررسی تقاضای مشتریان و ظرفیت سنجی خطوط تولید بپردازیم و مقایسه ای بین عملکرد موردانتظار و عملکرد واقعی برای یافتن شکاف فروشمان انجام دهیم، در این راستا سیاست هایی که در افزایش فروش و رضایت بیشترمشتریان موثرند را دسته بندی کرده و به معرفی تابع مدیریت درآمدی می پردازیم که هدف آن پیدا کردن یک استراتژی قیمت گذاریبهینه با در نظر گرفتن این سیاست ها (یعنی با توجه به این سیاستها قیمت چگونه تغییر کند) می باشد که درآمد کل جمع آوری شدهاز فروش محصولات در شرکت مازیار صنعت بابل را، حداکثر کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.