نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه گیاهان دارویی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه گیاهان دارویی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه گیاهان دارویی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه گیاهان دارویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه گیاهان دارویی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

چشم انداز تمام شدن منابع نفتی در آینده ای نزدیک و وجود مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و همچنین نوسان های غیر عادی دردرآمدهای نفتی طی چند دهه گذشته ایجاب کرده است که سیاست گذاری هایی در جهت افزایش صادرات غیر نفتی، به ویژه محصولاتکشاورزی انجام شود. یکی از راه های مقابله با این چالش، توسعه تولیداتی است که ضمن بهبود وضع اقتصاد داخلی سبب افزایش صادراتغیرنفتی می شود. ارزش دارویی، تقاضای بازار و سطح فراوری از مهم ترین شاخص های سنجش اقتصادی یک گیاه دارویی می باشد.از عمده ترین مشکلات موجود بر سر راه رشد و توسعه گیاهان دارویی، مسئله بازاریابی آن مورد توجه است. امروزه بازاریابی یکی از ضروریات نظام تولیدروستایی و کشاورزی است که اهمیت آن در فرآیند تولیدات روستایی بسیار مشهود است. اهمیت این موضوع تا حدی است که در کشورهایپیشرفته و حتی در کشورهای در حال توسعه بازاریابی مقوله ای مهمتر از تولید است و از بازاریابی به عنوان یک عامل مهم نام برده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.