بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
سنبل الطیب گیاهی است با نام علمی Valeviana officinalis یا سنبل کوهی که معمولاً تا ارتفاع ۲ متر بالا می رود و ساقه هایی تو خالی دارد. این گیاه خواص ضد تشنجی، ضد اضطرابی و مسکن دارد که در درمان بیماریهای اعصاب مفید است، مهمترین متابولیت ثانویه موجود در آناسید والریک و مشتقات آن است که افزایش این ماده با دست ورزی های ژنتیکی با کشت درون شیشه و القای کالوس در تیمارهای مختلفهورمونی امکان پذیر است. در این تحقیق کالوس ها تحت تیمارهای هورمونی (D, Kinetinـ۲.۴) و (BAP, NAA) قرار گرفتند و بازاریابی مکرر از آنها در شرایط روشنایی و تاریکی با ۳ بار تکرار انجام شد و نتایج مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که بیشترین مقدار والریک اسید در ریشه گیاه موجود است ریشه زایی از کالوس صورت گرفت و نتایج حاکی از آن است که درصد بازاریابی در تیمار هورمونی (Kinetin 4/5 m و ۵m 2.4.D) در حالت روشنایی بیشترین میزان را داشته و همینطور ریشه زایی در تیمار هورمونی (BAP 1 m و NAA 1 m) نیز در شرایط تاریکی درصد بالایی داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.