بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

سنبل الطیب گیاهی است با نام علمی Valeviana officinalis یا سنبل کوهی که معمولاً تا ارتفاع ۲ متر بالا می رود و ساقه هایی تو خالی دارد. این گیاه خواص ضد تشنجی، ضد اضطرابی و مسکن دارد که در درمان بیماریهای اعصاب مفید است، مهمترین متابولیت ثانویه موجود در آناسید والریک و مشتقات آن است که افزایش این ماده با دست ورزی های ژنتیکی با کشت درون شیشه و القای کالوس در تیمارهای مختلفهورمونی امکان پذیر است. در این تحقیق کالوس ها تحت تیمارهای هورمونی (D, Kinetinـ۲.۴) و (BAP, NAA) قرار گرفتند و بازاریابی مکرر از آنها در شرایط روشنایی و تاریکی با ۳ بار تکرار انجام شد و نتایج مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که بیشترین مقدار والریک اسید در ریشه گیاه موجود است ریشه زایی از کالوس صورت گرفت و نتایج حاکی از آن است که درصد بازاریابی در تیمار هورمونی (Kinetin 4/5 m و ۵m 2.4.D) در حالت روشنایی بیشترین میزان را داشته و همینطور ریشه زایی در تیمار هورمونی (BAP 1 m و NAA 1 m) نیز در شرایط تاریکی درصد بالایی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.