تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت _الکترونیکی کردن) ، با استفاده از روشهای دلفی وسناریوسازی (مطالعه موردی بازار های عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت _الکترونیکی کردن) ، با استفاده از روشهای دلفی وسناریوسازی (مطالعه موردی بازار های عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت _الکترونیکی کردن) ، با استفاده از روشهای دلفی وسناریوسازی (مطالعه موردی بازار های عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت _الکترونیکی کردن) ، با استفاده از روشهای دلفی وسناریوسازی (مطالعه موردی بازار های عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت _الکترونیکی کردن) ، با استفاده از روشهای دلفی وسناریوسازی (مطالعه موردی بازار های عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده مقاله:
تجارت از گذشته های دور بین اقوام مختلف بشر رواج داشته است اما ضعف در ارتباطات، اولا علم به وجود کالاهای مورد نیاز و ثانیا توان دسترسی به آن را کاهش میداد . در واقع تجارت زیر سایه سنگین ضعف در ارتباط، محدود به یک ناحیه جغرافیایی و یا کالاها و مسیرهای خاص میشد. امروزه با پیشرفت ارتباطات و به کار گیری فناوری های نوین در این حیطه ،انسان نه تنها با کمبود اطلاعات مواجه نیست بلکه بمباران اطلاعاتی و ضعف در پردازش این اطلاعات به مشکل جدیدی تبدیل شده است . پیشرفت هاى چشمگیر در زمینه تکنولوژى اطلاعات و ارتباطات در دهه هاى اخیر موجب دگرگونى در بسیارى از زمینه ها ازجمله تجارت جهانى گردیده و به تبع آن فرآیندهاى بسیارى از فعالیت ها ازجمله فعالیت هاى تجاری، اقتصادی، بانکداری، گمرکات و غیره دستخوش تغییرات شده اند .درواقع باید اشاره داشت که سیستم های الکترونیکی و هوشمند به عنوان ابزاری حیاتی در بازاریابی و تجارت به حساب می آیند.رشد این فضای هوشمند بازاریابی به سرعت فراگیر خواهد شد و این ترقی ناگهانی ثمرات مثبت و منفی مختلفی در زمینه های قانون گذاری ،اقتصاد،مسائل اجتماعی ،تکنولوژی و محیط زیست(حلیل PESTEL ) خواهد داشت.پژوهش حاضر قصد دارد تا به کمک تکنیک ها آینده پژوهی همچون روش دلفی کلاسیک و روش سناریو سازی(بهره مندی از روش پنج نیروی پورتر) جایگاه بازاریابی هوشمند در عرضه ی کالای مصرفی بازار آینده ی ایران را تحلیل نماید.در ادامه ی این پژوهش پارامتر های موثر در روش دلفی کلاسیک توسط الگوی SAW و در روش سناریو سازی توسط تکنیک AHP اولویت بندی شده اند.در این پژوهش باید اشاره داشت که اقتصاد دارای دو وجه داخلی و خارجی است و هوشمند سازی بازاریابی یکی از عوامل اساسی بالا رفتن اهمیت فاکتور شدت رقابت در هر دو وجه میباشد.شناسایی و پیش بینی وضعیت آینده ی تجارت و بازاریابی هوشمند به عنوان چراغ راهی برای سیاست گذاری های خرد و کلان در این حوزه از پیوند تکنولوژی و اقتصاد میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.