بررسی تاثیر مکاتب و مدارس معماری غرب برروند آموزش معماری جدید درایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مکاتب و مدارس معماری غرب برروند آموزش معماری جدید درایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مکاتب و مدارس معماری غرب برروند آموزش معماری جدید درایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مکاتب و مدارس معماری غرب برروند آموزش معماری جدید درایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مکاتب و مدارس معماری غرب برروند آموزش معماری جدید درایران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

اگرچه پس از قرن ها نظریه پردازی تعریف واحدی برای معماری وجود ندارد اما در یک نگرش کلی می توان معماری را خلق فضایی مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای کالبدی و معنوی انسان با توجه به خصوصیات محیطی معرفی نمود. در مدارس معماری بیشتر به آموزش تاریخ معماری پرداخته می شود و یا به شرایط حال توجه می گردد و آینده کمتر به عنوان یک موضوع قابل بررسی مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که اندیشیدن به آینده به خصوص برای دانش آموزان امروز که زندگی و حرفه شان در آینده می باشد بسیار ضروری است. این نوشتار در پی تأکید بر آموزش معماری کارامدتر است تا معماران قادر به خلق محیط هایی در راستای پاسخ به نیازهای اجتماعی ، فرهنگی و محیطی طراحی شوند. منظور از محیط های انسانی محیط هایی است که فعالیت های انسانی به صورت تعریف شده در آنها انجام می شود. در مقاله حاضر با اشاره به حرکت های آغازین آموزش عالی به سبک غرب در ایران نگاه کوتاهی بر سنت آموزش دانشگاهی معماری می شود که در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر بر اساس الگوی مدرسه هنرهای زیبای پاریس(بوزار) و همچنین باوهاس در آلمان بنا نهاده شده و با پیگیری تغییر و تحولات بعدی در مدارس غرب ادامه یافته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.