تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر،تعیین سهم مؤلفه های هوش هیجانی در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه بود. جامعه آماری را شامل کلیه دانشآموزان دختر متوسطه غیردولتی منطقه ی ۲ آموزش و پرورش شهر تهران درسال تحصیلی ۹۳ – ۱۳۹۲ بود که براساس آمار سازمان آموزش وپرورش تعداد آنها برابر ۶۱۸۹ نفرمی باشد. براساس فرمول کوکران، تعداد ۳۹۷ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که جهت جلوگیری از ریزش اینتعداد ۴۰۰ نفر با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب گردید. افراد نمونه، پرسشنامه های هوش هیجانی برادبری و گریورز و احساستعلق به مدرسه بری، بتی و وات را تکمیل کردند. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون و همبستگی نشان داد، مولفه های هوش هیجانی (خود آگاهیهیجانی،خود مدیریتی،آگاهی اجتماعی) به جز مدیریت رابطه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه سهم معناداری دارند که با توجه به علامتهای ضرایب محاسبه شده که مثبت هستند بین این مولفه ها با احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان همبستگی مثبت معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.