تعیین رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار با توانایی کارآفرینی ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار با توانایی کارآفرینی ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار با توانایی کارآفرینی ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار با توانایی کارآفرینی ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار با توانایی کارآفرینی ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دیدگاه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین برنامه درسی زودبازده کیفیت مدار در ابعاد سه گانه (شناختی،عاطفی و روانی-حرکتی) بودهاست. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه دبیران دوره متوسطه آموزش و پرورششهرکرد در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تشکیل داده است. روش نمونه گیری، خوشه ای تک مرحله ای بوده که بر اساس فرمول کوکران، تعدادی برای تحقیق انتخاب شده اند.ابزار تحقیق شامل سه پرسشنامه محقق ساخته بوده است که عبارتند از: ۱. پرسشنامه محقق ساختهبرنامه درسی زود بازده کیفیت مدار ابعاد سه گانه (شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی) مشتمل بر هیجده گویه (=۰/۹۳)؛ ۲. پرسشنامه محقق ساخته توانایی کارآفرینی ادراک شده مشتمل بر بیست و یک گویه (=۰/۸۹)؛ ۳.پرسشنامه محقق ساخته انگیزه تحصیلی مشتمل بر هشت گویه (=۰/۹۴)؛ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش همبستگی پیرسون ، رگرسیون چندگانه گام به گام و روش مدل معادله ساختاری برای آزمون مدل تجربی تحقیق استفاده شده است. بطور کلی نتایج تحقیق نشان داد، بین برنامه درسی زودبازده کیفیت مدار و توانایی کارآفرینی ادراک شده، در سطح p<0/05 رابطه معناداری وجود دارد. انگیزه تحصیلی، رابطه بین برنامه درسی زود بازده کیفیت مدار در ابعاد سه گانه را با توانایی کارآفرینی ادراک شده، میانجی گری می کند. نیز یافته های تحقیق نشان داد، مدل تجربی تحقیق از برازش نسبتاً مطلوبی برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.