بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در تمایل به خرید مشتری فروشگاه های لوازم خانگیشهرستان سنندج پرداخته است. جامعه آماری در این تحقیق جامعه آماری این پژوهش را مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی شهرستانسنندج تشکیل میدهند که تعداد ۳۸۴ نفر در به عنوان نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران انتخاب گردیدند. از روش پرسشنامهجهت جمع آوری داده ها استفاده گردید، داده ها با برنامه های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی با استفاده از مدل معادلاتساختاری تجزیه و تحلیل شدند. پایایی پرسشنامه ها با ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و برای پرسشنامه های اعتبار نام تجاری، وجهه نامتجاری، تمایل به خرید، کیفیت درک شده، صرفه جویی در هزینه اطلاعات و خطر درک شده به ترتیب برابر با ۸۸۴ / ۰ ، ۷۵۴ / ۰ ، ۷۲۱ / ۰ ،۸۸۹ / ۰ ، ۷۷۴ / ۰ و ۷۷۹ / ۰ شد. تمامی فرضیات در سطح ۹۵ / ۰ اطمینان تایید گردید و نتایج نشان داد، تمامی فرضیه های پژوهش موردمطالعه در این تحقیق تایید گردید. نتایج نشان داد؛ اعتبار نام تجاری رابطه قوی تری نسبت به وجهه نام تجاری با تمایل به خرید داشتهاست. وجهه نام تجاری به صرفه جوی در هزینه اطلاع رسانی در رتبه اول، خطر درک شده با تمایل به خرید در رتبه دوم، اعتبار نامتجاری با صرف جویی در هزینه اطلاعات در رتبه سوم، اعتبار نام تجاری با خطر درک شده در رتبه چهارم، وجهه نام تجاری با کیفیتدرک شده در رتبه پنجم، اعتبار نام تجاری با کیفیت درک شده در رتبه ششم، کیفیت درک شده با تمایل به خرید در رتبه هفتم، وجههنام تجاری با خطر درک شده در رتبه هشتم و نهایتاً کیفیت درک شده با تمایل به خرید در رتبه نهم و آخر قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.